29.7.07

Κυριακή απόγευμα.

Μόλις έχω τελειώσει το γεύμα μου στο Centraal. "Pulp Fiction Big Cahuna Burger" και Ceasar Salad. Ελαφρώς φουσκωμένος και σε σαφώς καλύτερη κατάσταση από αυτή στην οποία είχα περιέλθει με τα τορτελίνια με κρέμα γάλακτος. Επιστροφή στο σπίτι. Στο Εδιμβούργο βρέχει με ήλιο. Διάφοροι λόγοι μου φέρνουν μια μικρή μελαγχολία. Το προσπερνάμε. Δεν είναι για εδώ.

Πήγα και στον αγώνα χθες της Μπάρτσα. Γρήγορα σχολιάζοντας, η άποψή μου είναι αυτή: για την επόμενη σεζόν ο Ετό πρέπει να κάτσει στο πάγκο και να παίζει ο Τιερί που πετάει. Και ας κλαίγεται ο Σάμουελ, μικρός είναι ακόμα, θα μάθει. Κατά τα άλλα το παιχνίδι ήταν λίγο μουντό (καθότι φιλικό) και βαρεθήκαμε. Παρ' όλα αυτά, ένα απόγευμα για τη Μπάρτσα χαραμίζεται.

Note: στα γήπεδα της Σκωτίας δεν επιτρέπεται να καταναλώσεις αλκοόλ και δεν επιτρέπεται να καπνίζεις, ούτε καν στον προαύλιο χώρο. Πρέπει να βγεις έξω από τη περίμετρο του γηπέδου.

Θα ήθελα εδώ να κάνω και μια μικρή διευκρίνηση από το προηγούμενο post. Είχα αναφερθεί στη Μαρίνα για μία φώτο αλλά μάλλον δεν έγινε κατανοητό αυτό που ήθελα να πω (γιατί μάλλον και η ίδια πετάει στα σύννεφα και δεν θυμάται). Αναφέρθηκα στο όνομά της, γιατί αυτή ήταν που μου την είχε στείλει αυτή τη φώτο, σε ένα από τα δεκάδες funny mails που μου στέλνουν φίλοι κάθε βδομάδα. Μου είχε κάνει εντύπωση και την ανέβασα μετά από αρκετό καιρό. Για να μη παρεξηγούμαστε...

Τέλος να αναφέρω πως εδώ έχει ξεκινήσει μουδιασμένα το φεστιβάλ. Το γεγονός ότι βρίσκομαι σε έναν από τους κύριους δρόμους όπου εξελίσσεται, δεν με βοηθάει στο άλλο μεγάλο θέμα που λέγεται πτυχιακή. Χθες το βράδυ ποτάκι στη George Sq., εκεί όπου βρίσκεται το εργαστήριο μου και είναι ένα άλλο από τα κεντρικά σημεία του φεστιβάλ. Εγώ που θα κρυφτώ ρε παιδιά για να κάνω πτυχιακή;

Απέναντι από το σπίτι μου στο Εδιμβούργο υπάρχει το Women's Hostel. Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αλλά ξέρω ότι ανήκει στη σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου. Η φώτο από κάτω:


2 comments:

Anonymous said...

to be honest den 8umomoun oti sto eixa steilei. alla toulaxiston apo th meria mou..kamia parekshghsh! plaka ekana!isa isa to peira sa koplimento kai proxwrhsa parakatw..xixi ;)

romfea said...

Α χαίρομαι που δεν υπήρχε παρεξήγηση όταν λαθεμένα υπονοούσα ότι θα μπορούσες να βοηθήσεις τους φοιτητές στα προβλήματα αυνανισμού τους... :P