21.7.07

Πάρτυ απόψε.

Στο Εδιμβούργο οι έλληνες διασκεδάζουν με πάρτυ. Ποια κλαμπ και ποιες παμπ! Στα πάρτυ είναι ο χαμός. Στης Μαριαλένας απόψε για να γιορτάσει το καλό μου τα γενέθλιά του! Χρόνια πολλά και διαδικτυακά Μαριαλενάκι. Ότι ποθείς και ότι επιθυμείς να το βρεις και σύντομα.

Και για να γίνει και πανικός, κατέβασα από εχθές karaoke από το Ίντερνετ! Δεν σας χάλασε... :)

Ο καιρός στη πόλη μας είναι βροχερός (τι έκπληξη). Πάντως οι Σκωτσέζοι λένε ότι αυτό ήταν το χειρότερο καλοκαίρι της Σκωτίας. Ε ρε γαμώτο. Σε εμένα έπρεπε να τύχει; (Στην Ελλάδα έχει καύσωνα! Καλύτερα ας μην το συζητήσουμε!!!).

Υ.Γ. Τρομερή η συζήτησή μας χθες. Μου άρεσε πάρα πολύ.

4 comments:

Anonymous said...

Θα στο ξαναπώ!!όλο party μου είσαι!!και καλά..., διαβάζεις!βγαίνει λίγο ο ήλιος, κάνετε party, τελειώνει η εξεταστική, κάνετε party, φεύγετε για Ελλάδα κάνετε party, βρέχει-party, πετάει μια μύγα-party!!!ε, φτάνει πια!!!!(έλα στην Ελλάδα, να δεις τι party θα σου κάνουμε εμείς!!)

romfea said...

Χαχαχαχαχαχα!! Εγώ θέλω τον ψηλό συγκάτοικο για να κάνω πάρτυ. Να ξυπνάω το πρωί και να βλέπω τη φατσούλα του!!!

Καλά καλά. Ετοιμάσου να με φιλοξενήσεις μέχρι να βρω σπίτι (αν τελικά καταλήξω στη Θεσσαλονίκη)!!!

Anonymous said...

Xexexe. Ela agorina mou esy ellada kai tha kanoume party min fobasai...
Ti exei i fatsoula mou? E? Bre oust.
Se xalaei to klima ekei panw..
:P LOL

Anonymous said...

Έλα εσύ, και θα σε φιλοξενήσω, θα σκουπίζεις, θα μαγειρεύεις, να δεις τι καλή συγκάτοικος που θα είμαι!!!!(χαχαχα)άντε σε περιμένω!!!