21.10.06

Αναζητώντας ένα κάστρο.

Λέω κι εγώ! Είμαι στη Σκωτία, σωστά; Στη Σκωτία, από ότι έχω δει και στις ταινίες, έχει κάστρα, σωστά; Επίσης, έχω ακούσει πως μπορείς να πας να μείνεις σε αυτά τα κάστρα, σωστά; Ε τότε γιατί δεν το έχω ψάξει ως τώρα; Μπήκα λοιπόν, σήμερα, πριν ξεκινήσω το διάβασμα, σε μερικές σελίδες να δω για κανένα κάστρο (να πάω βόλτα και το μωρό μου που τρελαίνεται με κάτι τέτοια).

Ανακάλυψα ότι κάστρα υπάρχουν πολλά, λεφτά δεν υπάρχουν. Κάστρα μικρά, μεγάλα, καινούργια, παλιά, ανακαινισμένα, μοντέρνα και ότι άλλο μπορεί να βάλει ο νους του ανθρώπου. Οι τιμές (κακά τα ψέματα δεν είναι πάρα πολύ ακριβά) ξεκινάνε από 120 λίρες και ανεβαίνουν μέχρι τις 250 (τη βραδυά εννοείται). Για όσους έχουν πρόβλημα με τις λίρες, αυτό μεταφράζεται σε 180 έως 375 ευρώ τη βραδυά για να μπορέσεις να ζήσει την εμπειρία.

Για όσους έχουν όρεξη να ψάχνουν, παραθέτω μερικά links για να δείτε για τα κάστρα (ποιοί να δείτε, αφού μόνος μου τα γράφω, μόνος μου τα διαβάζω. Τέλος πάντων.) :

Celtic Castles

Ένα από τα πολύ καλά κάστρα που είδα, το Dalhousie. Από αυτά που οργανώνουν και τους γάμους και τα πανυγήρια! Να! Όποιος σκόπευε να παντρευτεί στη Σκωτία, θα του βρούμε κάστρο. Επίσης απίστευτο είναι και το Airth Castle με μόνο 160 λίρες το δίκλινο τη βραδυά αλλά είναι λίγο πιο εμπορικό. Δεν έχει εκείνη τη παραδοσιακή Σκωτσέζικη μουνταμάρα που έχουν τα υπόλοιπα. Προσφέρεται για γάμους.

Τέλος πάντων, φτάνει τόσο με τα κάστρα. Πρέπει να αρχίσω και λίγο διάβασμα. Για όσους σκοπεύουν να έρθουν να με επισκεφτούν και θα ήθελαν να επισκεφτούν ένα τέτοιο κάστρο, ας πληρώσουν και για μένα γιατί εγώ δεν πρόκειται...

Φιλιά.

1 comment:

Anonymous said...

Πολύ σε ζηλεύω φίλε μου Γιάννη...γι αυτό κανόνισε όταν θα έρθουμε με την Κωνα την τρελή να έχεις κάνει οικονομία και να μας πας μια βόλτα..έξω από τα κάστρα....Διάβασα και και τα υπόλοιπ αο=που έχεις γράψει και οφείλω να ομολογήσω αγαπημένε μου φίλε ότι δεν άργησες να κάνεις παρέες και να εγκληματιστείς...(όχι ότι είχες ποτέ πρόβλημα..αλλά λέμε τώρα. Σου δηλώνω ότι εκτός από την κοπέλα σου, θα μπαίνω και εγώ να διαβάζω τα νέα σου και να σε βλέπω(έστω και από fotos)!!Φιλάκια προς το παρόν...θα σου ξαναγράψω μπιλιετάκι και οποσδήποτε θα πω και στον Παπαλιά να μπει να διαβάσει τα μαργαριτάρια σας...όταν είσασταν φοιτητές...Θα ξεχάσω εγώ που με κλειδώσατε στην κουζίνα και μου φωνάζατε "μη Κατερίνα!!!μη πλείνεις τα πιάτα!!δεν θέλουμε!!)Άντε...άντε...φιλάκια πολλά!!!