19.10.06

Πάλι πίσω...

Πάλι πίσω στο Edi. (όπως το λέμε οι μάγκες για συντομία). Όλα καλά εδώ, εκτός από το ότι αρρώστησα λίγο και τρέχει η μύτη μου! Ο καιρός είναι συννεφώδης, με πολύ βροχή και άρχισε λίγο να θυμίζει Ηνωμένο Βασίλειο (ως τώρα είχε αρκετό ήλιο). Το διάβασμα φαντάζει λίγο βουνό και άρχισαν να γίνονται και οι ομάδες για τις εργασίες. Έχασε και η Μπάρτσα χθες και είμαι ακόμη πιο στενοχωρημένος σήμερα. Δεν πειράζει όμως, θα τους πάρουμε στο επόμενο παιχνίδι (αν και χωρίς τον Ετό, φαντάζει δύσκολο).

Γελάω από χθες με τον Ισπανό τον Σέσκ (Cesc) που κάνουμε παρέα εδώ. Μου έλεγε χθες:

-Πρέπει να βρω κοπέλα.

-Για να κάνεις σεξ ή για να κάνεις σχέση;

Του απαντάω εγώ.

-Και για τα δύο. Αν και προέχει να κάνω σεξ.

Και βγάζει από το πορτοφόλι του ένα προφυλακτικό σε κακή κατάσταση και αρχίζει να του μιλάει.

-Ωωωω! Μικρέ μου πράσινε φίλε! Μπορεί να μη γνωριστούμε ποτέ αλλά θα βάλω τα δυνατά μου. Το ξέρω ότι λήγεις το 2011! Είσαι και μέντα! Μου αρέσει η μέντα! Δεν θα σε απογοητεύσω όμως! Όλα θα πάνε καλά.

Εγώ έχω πεθάνει στο γέλιο και αυτός συνεχίζει να χαϊδεύει το προφυλακτικό.

-Μη στενοχωριέσαι! Το ξέρω ότι περιμένεις πολύ καιρό τώρα αλλά όλα θα πάνε καλά!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.

Ο Σεσκ είναι από τη Βαρκελώνη και έχει απίστευτο χιούμορ! Ελπίζω όμως να βρει μία κοπέλα νωρίς γιατί όπως μου είπε: I'm going to fuck a bicycle!!!

Στη φώτο είμαι εγώ, ο Σεσκ και ο Βασίλης. Στο ασανσέρ του Appleton Tower.

No comments: