7.8.07

Κρίση.

Ε, μια που το πήγα δημόσια, δεν πρέπει να κρύβομαι και πρέπει να βγάζω και τα κακά. Περνάω λοιπόν μεγάλη κρίση και έχω πάρα πολύ άγχος αυτό το καιρό. Το δηλώνω αγαπητοί μου φίλοι. Η πτυχιακή τρέχει και δεν την προλαβαίνω. Ο χρόνος τελειώνει. Οι μέρες περνούνε δραματικά γρήγορα.

Για πρώτη φορά χθες, κοιμήθηκα στο εργαστήριο. Έβαλα μερικές καρέκλες στη σειρά και την έπεσα εκεί. Ήταν 11:00 το πρωί και το μυαλό είχε σταματήσει. Κοιμήθηκα εκεί με σκοπό να ξυπνήσω νωρίς και να ξεκινήσω ξανά. Αδύνατο. Ξύπνησα μετά από τρεις ώρες και ήρθα σπίτι.

Κατα τα άλλα; Α, μια χαρά. Μη τα ρωτάς! Τέλεια περνάμε. Και άσε που στο Εδιμβούργο γίνεται πανικός.

Υ.Γ. Ευχαριστώ όλους για τα site με τις photos που στείλατε. Δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να τα εκτιμήσω τώρα.

ΥΓ.1 Τα υποψήφια ονόματα για τον σκύλο μας λοιπόν είναι: Ιμπραήμ, Έκτορας και Μίλτος. Χμ.

Υ.Γ. 2 Το επόμενο post ίσως να αργήσει... λίγο...

Υ.Γ. 3 (προστέθηκε στις 00:43 τοπική) Το απλό μου μοντέλο δουλεύει! Δηλαδή είμαι 1 εβδομάδα πίσω στη δουλειά μου! Γιούχουυυυυ! :(

No comments: