18.4.07

Η επιστροφή του Μπατού.

Α! Σήμερα άλλαξα μέρος. Έχω έρθει στη βιβλιοθήκη. Πάρα πολύ όμορφα εδώ. Δεν έχει μόνο πληροφορικάριους τρελαμένους. Έχεις και άλλους τρελαμένους να διαβάζουν σαν χαζοί.


Χθες γύρισε και ο Μπατού και μας έλεγε τις ιστορίες του από τη Γαλλία. Πωπω. Με γέμισε τύψεις γιατί τον οδήγησα στο έγκλημα. Γιατί;


Οι Γάλλοι έχουν μία περηφάνια για το ότι γράφουν τη θρησκεία στα παλιά τους τα παπούτσια και για το ότι την έχουν διαχωρίσει από το κράτος και μπλα μπλα μπλα και ότι τα θρησκευτικά σύμβολα δεν έχουν καμία θέση στη δημόσια ζωή και μπλα μπλα μπλα...


Πριν από 2 μήνες όμως, έπεσα κατα λάθος σε μία είδηση στου ΒBC που μιλούσε για ένα άγαλμα του Πάπα που είχαν τοποθετήσει σε μια πόλη στη περιοχή της Βρετάνης (από εκεί είναι ο Μπατού). Πριν προλάβω να κοροϊδέψω τον Μπατού, μου είπε πως αυτή η πόλη ήταν η δική του. Δεν χρειάζεται να περιγράψω το τι έγινε. Επι δύο μήνες του την έλεγα για το άγαλμα του Πάπα και τον κορόϊδευα για την υποτιθέμενη θρησκευτικά ανεξάρτητη Γαλλία. Τον πείραζα συνεχώς...


Αποτέλεσμα; Χθες μας διηγήθηκε πως αυτός και 3 φίλοι του πήγαν μασκαρεμένοι στο άγαλμα και το γεμίσανε με μπογιές από πάνω ως κάτω. Την επόμενη μέρα, η μισή Γαλλία μιλούσε για τη βεβήλωση του αγάλματος και τα κανάλια κάνανε λόγο για τις εικόνες με τους δράστες που είχε η Γαλλική αστυνομία από την CCTV της περιοχής. "Περίμενα την αστυνομία να έρθει σπίτι μου", μου λέει ο Μπατού. "Ακόμα και τώρα που είμαι εδώ σκέφτομαι ότι μπορεί να πάνε στο σπίτι μου στη Γαλλία και να τα πούνε με τους δικούς μου...".


Μάθατε για το μακελειό στις ΗΠΑ; Ξέρετε τι υποστήριξαν οι New York Times; Ότι η όλη κατάσταση οφείλεται στο γεγονός ότι και οι υπόλοιποι μαθητές δεν είχαν όπλα για να αμυνθούν. Συγκερκιμένα μεταφέρω: "Οι φόνοι στη Βιρτζίνια, το χειρότερο μακελειό στην ιστορία μας, θα μπορούσε να έχει μετριαστεί αν έστω και ένα μέλος του πανεπιστημίου είχε τη δυνατότητα να ανταποδώσει τα πυρά". Το ότι θα πρέπει να πηγαίνω στο πανεπιστήμιο και με την κοντόκανη καραμπίνα δεν το είχα σκεφτεί ποτέ. Το κυλικείο θα πουλάει σφαίρες και χειροβομβίδες και στα διαλείμματα θα πηγαίνουμε για σκοποβολή. Μπορούμε να ανταλάσσουμε και όπλα αν τα έχουμε διπλά (όπως τα χαρτάκια με τους ποδοσφαιριστές που είχαμε μικροί)...

Αυτά. Πίσω στο Dimensionality Reduction...

No comments: