26.1.07

Τα μυαλά μας...

...πάνω από το κεφάλι μας. Έτρεχα κι εγώ εδώ και 3 μέρες για να προλάβω τις εργασίες που έχω. Ήθελα να τελειώσω την εργασία στο Computer Security που έχω ως την Παρασκευή. Έρχεται και ο βρωμιάρης ο Ινδός και μου λέει ότι ο τύπος στο Parallel Architectures έβγαλε εργασία για την Παρασκευή. Ε, εκεί πελάγωσα. Λέω πάει. Αυτό το εξάμηνο θα είναι πάρα πολύ δύσκολο.

Εκεί λοιπόν που δούλευα πάνω στον **ακατανόμαστο** πύργο, έρχεται και ο Βασίλης και η Ειρήνη και αρχίζουμε να μιλάμε για την εργασία (έχουν και αυτοί το ίδιο μάθημα). Λέμε λέμε λέμε .... και φτάνει η συζήτηση σε μία προθεσμία που μας έχουν δώσει από τη γραμματεία.

Μπλακ άουτ. Καταλαβαίνω ότι οι εργασίες που έχω δεν είναι για την επόμενη Παρασκευή (2 του μηνός) αλλά για δύο εβδομάδες από σήμερα (για τις 9).

Σουρεαλιστικό λεξικό
Ανακούφιση: όταν κατουριέσαι τόσο πολύ που νομίζεις ότι θα σου φύγουν και μετά από πολύ τρέξιμο καταφέρνεις και φτάνεις στην τουαλέτα χωρίς να λερώσεις τίποτα.

Ε, κάπως έτσι ένιωσα... :)

1 comment:

Anonymous said...

epistimoniki efsinidisia!
awsome!