18.1.07

Τι μπορεί να πάθει κανείς...

... αν δεν είναι προσεκτικός. Όλα μπορεί να συμβούν. Ας πάρω όμως την ιστορία από την αρχή. Υπάρχουν μερικοί τύποι σε πολλά από αυτά τα προγράμματα που χρησιμοποιούμε για να συνομιλούμε μέσω Ίντερνετ (MSN messenger, Skype κτλ.) οι οποίοι σου μιλάνε έτσι, χωρίς να σε ξέρουνε. Στο Skype είναι ένα από τα features που προσφέρει η υπηρεσία. Στο MSN όμως είναι λίγο πιο δύσκολο (και πιο σπάνιο). Συνήθως οι τύποι αυτοί αποσκοπούν στο να γνωρίσουν καμία γκόμενα με αυτό το τρόπο.

Το δικό μου ψευδώνυμο στο MSN είναι romfea. Είναι κάτι που χρησιμοποιώ από τους πρώτους λογαριασμούς μου στο Ίντερνετ. Δυστυχώς όμως, το ψευδώνυμο αυτό παραπέμπει έντονα σε θυλικό χρήστη (συνήθως όλες οι λέξεις που τελειώνουν σε "α"). Παρ' όλα αυτά, δεν μου έχει τύχει ποτέ να μου μιλήσει κάποιος στο MSN (για να μου την πέσει νομίζοντας ότι είμαι γυναίκα). Εκτός από μία φορά.

Συνέβη όταν ήμουν φαντάρος στο Βόλο και συνήθιζα να επισκέπτομαι νετ καφέ για να κάνω τις αιτήσεις μου για τα μεταπτυχιακά (και να καταλήξω εδώ που γράφω σήμερα αυτό το Post). Έτσι στα ξαφνικά ένας τύπος άρχισε να μου μιλάει. Ε, καθώς του είπα από την αρχή ότι είμαι φαντάρος και που υπηρετώ, ξεκινήσαμε να μιλάμε για σχέσεις και για γυναίκες. Λέγαμε διάφορες αμπελοφιλοσοφίες έτσι για να περάσει η ώρα (πολλές φορές όταν είσαι φαντάρος και βγαίνεις έξω δεν ξέρεις τι να κάνεις). Αυτό είχε γίνει τότε. Το ψευδώνυμο του τύπου ήταν nikos68.

Ωστόσο, το καλοκαίρι δεν έμπαινα καθόλου στο MSN και έτσι το περιστατικό αυτό σιγά σιγά ξεχάστηκε. Σβήστηκε από τη μνήμη μου (όχι και τόσο δύσκολο). Αφότου ήρθα στο Εδιμβούργο και άρχισα να ξαναασχολούμαι με το MSN, το όνομα του τύπου ήταν εκεί. Και μάλιστα online για πάρα πολλές ώρες. Το όνομα όμως nikos68 εγώ το συνέδεσα με τον φίλο μου τον Τσάνταλη που είναι στο ΠΑΜΑΚ και κάνει διδακτορικό. Και μία μέρα αρχίσαμε να μιλάμε πάλι γενικά και αόριστα με αφορμή ένα από αυτά τα μηνύματα που βάζουμε στο πλάι του ονόματος στο MSN για να δείξουμε τη διάθεσή μου ή να πούμε καμιά βλακεία. Είχε βάλει κάτι και μου φάνηκε πολύ περίεργο για τον Τσάνταλη και έτσι αρχίσαμε να τα λέμε.

Δεν χρειάζεται να συνεχίσω παρά πέρα. Ο τύπος αυτός δέχεται όλες τις ευχές για καλή χρονιά και για τη γιορτή του που είχαν ως στόχο τον Τσάνταλη. Και αν δεν με απατάει η μνήμη μου, πρέπει να έχω στείλει και χεραιτίσματα σε φίλους μέσω αυτού του μαλάκα. Χε. Και δεν είπε τίποτα ποτέ. Δεχόταν να στέλνει χεραιτίσματα στον Χαλκιά χωρίς να τον ξέρει. Τρεις μήνες τώρα συνομιλώ με λάθος άτομο...

No comments: