30.10.06

One (more) day in the lab

Ωραία πράγματα! Περίπου 6 ώρες στο εργαστήριο για διάβασμα και η πρόοδος για το Computer Networking έχει φτάσει στο απίστευτο ποσοστό του 3%. Γιατί 3; Γιατί τα 3 έχουμε καταλάβει ως τώρα. Καλά που είναι και Νίκος και έχω και παρέα!! Μου έσπασε τα νεύρα και το laptop (Δεν φταίει αυτό μωρέ. Τα 512 ΜΒ μνήμης φταίνε) που έβγαλε περίπου 10 μπλε οθόνες και άρχισε να κάνει τα restart του. Είναι και εκείνο το Java Studio Enterprise χειρότερο και από μπουλντόζα! Τρέχω το Eclipse τώρα και μου φαίνεται μακράν πιο ελαφρύ! Άντε να δούμε. Θα τη βγάλει τη χρονιά το laptop;

Δεν έχω πολλά νέα να πω. Παίζει η Μπάρτσα αύριο και τουλάχιστον θα χαλαρώσω για δύο ωρίτσες. Μετά από το παιχνίδι όμως έχω κανονίσει ραντεβού για εργασία. Μου φαίνεται πως θα μου ζητήσουν νοίκι εδώ στο εργαστήριο στο τέλος! Εδώ τρώω. Εδώ διαβάζω. Εδώ πάω στη τουαλέτα. Μόνο τον ύπνο δεν έχω συμπεριλάβει.

deadline για Πέμπτη: πρόοδος 70%
deadline για Δευτέρα:πόοδος 3%

Καλά!!!

1 comment:

Anonymous said...

Φίλε Γιάννη κουράγιο χρονιά είναι θα περάσει. Όπως χρονιά ήταν και πέρυσι για την Μπάρτσα και πέρασε. ΠΟτέ ξανα Πρωτάθλημα στην Μπάρτσα (κάποτε το φώναζαν οι βάζελοι για τονγαύρο για το μπάσκετ και βγήκε αλήθεια) Ποτέ ξανά λοιπόν πρωτάθλημα. Άρα τι 2 ωρίτσες μου λες θα χαλαρώσεις. Βέβαια αν δεν μπορείς ν' αποφύγεις κάτι κακό (ξέρεις τι εννοώ) απόλαυσέ το. Και κοίτα να δεις θα μπορούσα να σου γράψω αύριο εκ του ασφαλούς όταν ο ομάζα του Ρομάν και το Ζοσέ θα είχε φέρει ένα επιθυμητό αποτέλεσμα.
Για όλα τα παραπάνω και επειδή λες ότι έχεςι το τρελό διάβασμα. Παράτα τις μαλακίες και στρώσου. Με interactive θεατρικές παραστάσεις και με τσόντες τύπου Μπαρτσα χλωμό σε βλέπω.
Κουράγιο.