25.6.07

Στη χώρα που είμαι ακόμα...

... και παλεύω να κάνω εργασία (Δευτέρα βράδυ 23:50), νυχτώνει μόνο για 3,5 ώρες. Απόψε το βράδυ στον ΑΤ είμαστε μόνο Έλληνες. Δεν ξέρω αν αυτό συνέβη επειδή έχουμε βάλει δυνατά Ελληνική μουσική και κάνουμε δικό μας πρόγραμμα. Συνηθίζαμε να έχουμε και άλλους, από άλλες χώρες αλλά...

Η Μαριαλένα, η Αρετή, ο Λευτέρης κι εγώ. Τα laptop για decks και μουσική εναλλάξ. Και σκέφτομαι τώρα: "Να κοιμηθώ ή να το πάω σερί ως το πρωί;". Βλέπεις, φίλε Θανάση, τη Τετάρτη έχουμε ραντεβού με τον supervisor. Λίγο πριν πετάξω από τη Γλασκώβη για Αθήνα. Παρεπιπτόντως, συγχαίρω τον φίλο Νούλο για το blog του και μου αρέσουν πολύ όσα γράφει. Όποιος δεν τον έχει επισκεφθεί, ας το κάνει. Προτείνω. Με άλλο ύφος φυσικά, από το δικό μου ημερολόγιο-χωρίς-χαρτί αλλά με ωραία σκέψη.

@Νούλο: Ο γκρινιάρης Καλαμπακιώτης είναι δημόσιος υπάλληλος και δεν έχει τι να κάνει όλη μέρα από το να γράφει comments σε blogs. Τον έχεις γνωρίσει αλλά δεν ξέρω αν τον θυμάσαι. Εδώ σε προηγούμενο blog έλεγε ότι βρίζαμε τον Ανρί πέρισυ επειδή δεν ήρθε στη Μπάρτσα (ή επειδή έπαιζε κόντρα μας στον τελικό), μπερδεύοντας την ποδοσφαιρική μας παιδεία με αυτή του καφενείου που συχνάζει και παίζει τάβλι (πόσο κακός μπορώ να γίνω αν θέλω). Και μετά έλεγε κάτι για κάτι μεταγραφές του Ολυμπιακού, με τον Γούναρη (αν θυμάμαι καλά - βαριέμαι να κοιτάξω τώρα). Αφού όσοι με βλέπουν εδώ με ρωτάνε: "Ποιος είναι αυτός που γράφει όλες τις βλακείες;" αλλά δεν του το έχω πει για να μη στενοχωρηθεί (πολύ κακός - χιχιχι).

@Ανώνυμους: Δεν έχω καταλάβει ρε παιδιά τι παίζει με το θέμα με την λογοκρισία. Θέλετε να μου πείτε λίγο; Λογόκρινα εγώ κάποιον; Αν το έκανα, δεν το θυμάμαι (μάλλον γιατί έγραφε βλακείες που δεν έδωσα σημασία - δεν υπήρχε πρόθεση).

Λοιπόν, κλείνω και για σήμερα ευχόμενοες καλό κουράγιο σε όλα τα παιδιά που δουλεύουν και χάνουν το καλοκαίρι τους στο απαράδεκτο Εδιμβούργο. Εγώ ετοιμάζομαι για τη Τετάρτη και ότι γίνει. Έχοντας την εντύπωση πως θα είναι το χειρότερο meeting με supervisor αλλά και η καλύτερη πτήση που έχω πάρει ποτέ για Ελλάδα.

Στα ακουστικά: UB40 Radio from pandora.com -> Για να μπαίνω στο πνεύμα.

No comments: