23.4.07

Exams Report #1

Πάει το LFD. Πάει πάει και δεν ξαναγυρνάει...

Τα πήγα μέτρια. Μπορούσα καλύτερα αν ήμουν λίγο πιο συγκεντρωμένος και είχα καλύτερη αίσθηση του χρόνου. Έκανα και δύο λάθη που μου έχουν γυρίσει το κεφάλι. Το πρώτο είναι ότι ξέχασα (ενώ τα ήξερα) να γράψω τα "ties" στο KNN μοντέλο. Διάβασα την ερώτηση και λέω "Ωραία, αυτή τη ξέρω ολόκληρη". Όταν όμως έφτασα στο τέλος τους πρώτου κομματιού, ξέχασα να γράψω το δεύτερο. Επίσης, ξέχασα να βάλω το 1/Ν στον υπολογισμό του variance στο 3ο θέμα.

Εντάξει μπορεί να φαίνονται ακαταλαβίστικα σε μερικούς αλλά τα γράφω για να θυμάμαι τις δικές μου βλακείες. Χρήσιμα συμπεράσματα πρώτου μαθήματος:

1) Έχω πρόβλημα με την ανάγνωση των ερωτήσεων (χρειάζεται να είμαι πιο προσεκτικός).
2) Πρέπει να έχεις καλύτερη αίσθηση του χρόνου.

Εκτίμηση; Γύρω στο 40 με +-10 πιθανότητα λάθους. Άντε για το επόμενο που είναι αύριο. Πέντε μείνανε...

Και ένα στιχάκι που βρήκα σήμερα από έναν φίλο που το είχε προσωπικό μήνυμα στο MSN: Αν η ομοφιλοφυλία ήταν φυσιολογική, ο θεός θα έφτιαχνε τον Αδάμ και τον Γιώργο...

Χαχαχαχα...

No comments: