15.4.07

Το Πάσχα μου στην Ελλάδα...

=>Ένα αεροπλάνο.

=>Αλκοόλ.

=>Αλκοόλ.

=>Ένα τηλεφώνημα.

=>Ανάσταση.

=>Ένα ακορντεόν.

=>Ένα αρνί.

=>Αλκοόλ.

=>Αλκοόλ.

=>Μπουζούκια.

=>Αλκοόλ^5.

=>Hangover.

=>Διάβασμα.

=>Διάβασμα.

=>Champions League.

=>Διάβασμα.

=>Θεσσαλονίκη.

=>Ένα ραντεβού (καλά πήγε - φτάνει να το αποφασίσω).

=>Ένας καφές.

=>Μία συζήτηση.

=>Αλκοόλ.

=>Αμαξοστοιχία 501 για Αθήνα.

=>Μία μακαρονάδα.

=>Ένα τηλεφώνημα.

=>Ένα ούζο με μεζέ στην ακρόπολη.

=>Ένα ποτό στο Εσκόμπαρ.

=>Ένας αγώνας δρόμου για το αεροδρόμιο με επίπεδα αλκοόλ που δικαιολογούσανε αυτόφωρο.

=>Ένα τηλεφώνημα.

=>Ένα αεροπλάνο.

(για όσους ρωτάνε τι τους έφερα: τσίκνισα λίγο τα ρούχα μου πάνω από το αρνί και τα έχω φέρει άπλυτα... ελάτε από το σπίτι να πάρετε μία τζούρα...)

1 comment:

Anonymous said...

Φίλε, καλή προσαρμογή πλέον στα παλιά δεδομένα.... ελπίζω οι μπαταρίες σου να είναι φορτισμένες για την δύσκολη συνέχεια!
Όσο για τον θρυλικό αγώνα δρόμου μέχρι το αεροδρόμιο, πρέπει να νιώθουμε όλοι τυχεροί... εγώ από την στιγμή που βγήκαμε από το Escoba (και όχι Escobar, σαν τον Κολομβιανό ποδοσφαιριστή που είχαν δολοφονήσει) δεν θυμάμαι ΤΙΠΟΤΑ!!! Λίγο αφού σε άφησα τέζαρα και ανέλαβαν οι άλλοι. Αποτέλεσμα? Τα πίσω καθίσματα χάλια, τα ρούχα μου χάλια, οι γονείς μου ανήσυχοι και το hangover της Κυριακής σκληρό... συνήλθα με γήπεδο, επανέναρξη Super-League και Ατρόμητος-Πανιώνιος 0-1. Αν εγώ ήμουν χάλια ακόμα, η Super-League δεν παίζεται...
Αυτά... λοιπόν, καλά να περνάς και καλή αντάμωση... στα μέρη σου! Οι μέρες πλησιάζουν...