21.2.07

Ο δεκάλογος του πάρτυ.

#1: Πολύς κόσμος. Ασφηκτικά γεμάτο το σπίτι. Πραγματικά δεν περιμέναμε τόσους επισκέπτες αλλά ήταν ωραία.

#2: Μεθυσμένος κόσμος. Ο Μπατού, η Ρομπέρτα, η αδερφή του Μπατού και πάρα πολλοί άλλοι. Μερικοί μάλιστα συκοφαντικά αναφέρουν ότι ήμουν κι εγώ μεθυσμένος αλλά όλλοι οι καλοί μου φίλοι ξέρουν ότι εγώ δεν πίνω οπότε δεν μπορεί να το πιστέψουν.

#3: Καβγάς. Ο Σπύρος πλακώνεται με έναν σουρωμένο. Πολλές οι μαρτυρίες για το επεισόδιο. Η εκδοχή του Σπύρου είναι ότι ο τύπος την έπεσε στη κοπέλα του και μετά του έκανε άσεμνεσ χειρονομίες. Η κατάληξη είχε λίγο αίμα στο πρόσωπο του αλλοδαπού.

#4: Αστυνομία. Μεγάλο κεφάλαιο. Δεν είμαστε σίγουροι πόσες φορές ήρθανε αλλά τη μία από αυτές (μάλλον την τελευταία) μου ζητήσανε το όνομά μου. Το έδωσε με κάθε προθυμία (Ιωάννης Παπαδόπουλος) και τους διαβεβαίωσα ότι όλοι θα έφευγαν από το διαμέρισμα. Καλά....

#5: Κλοπές. Δυστυχώς παρατηρήθηκαν τρία κρούσματα κλοπών. Η αδερφή του Μπατού έχασε το πορτοφόλι της και άλλα δύο παιδιά τα κινητά τους. Δυστυχώς και πάλι.

#6: Καήκαν τα ηχεία του Μάριους που ανέβασαν 60 βαθμούς κελσίου θερμοκρασία. Ευτυχώς ήταν μέσα στην εγγύηση.

#7: 6:00 το πρωί χορεύαμε Ολλανδικά τραγούδια που είχε βάλει ο Ματ (λίγο τύφλα). Στις 06:30 τρώγαμε αυτές τις βόμβες χοληστερίνης που φτιάχνει ο Μπατού και τις ονομάζει "κρέπες". Πολύ βούτυρο.

#8: Η Ρομπέρτα ξυπνάει τη Κυριακή το πρωί και βρίσκει μία κοπέλα να κοιμάται στη κουζίνα. Εμείς δεν την είδαμε όταν ξυπνήσαμε Πράγμα αδύνατο καθώς εγώ και ο Μπατού ξεπροβοδίσαμε όλους τους καλεσμένους το προηγούμενο βράδυ. Ακόμα προσπαθούμε να καταλάβουμε πως έγινε αυτό.

#9: Σκουπιδότοπος η Arden St. Δεν μπορώ να το περιγράψω. Χρειάστηκε αρκετή ώρα για να φέρουμε ξανά το σπίτι στη προηγούμενη κατάσταση. Τενεκεδάκια από μπύρα και τσιγάρα πεταμένα παντού. Η σκάλα σε απαράδεκτη κατάσταση. Ας μη το θυμάμαι καλύτερα...

#10: Ένα ακόμα πάρτυ.

Προσμονή για το επόμενο...

No comments: