2.11.06

Comment

Υποχρεούμαι να απαντήσω σε κάποια comment που έγιναν από έναν πολύ γνωστό εχθρό του site. Αγαπητέ Γρηγόρη, ένα έχω να σου πω! Όταν θα το σηκώσουμε και φέτος το κύπελο, θα με παρακαλάς να σταματήσω να σε κοροϊδεύω. Πραγματικά αγαπητέ μου (;) φίλε. Γιατί το Μάρτιο που θα γυρίσει ο γιος του πάνθηρα στην ομάδα, δεν θα ξέρεις από που να κρυφτείς. Μίλα λοιπόν όσο μπορείς τώρα γιατί μετά...θα σου κοπεί η λαλιά.

Κατά τα άλλα, Πέμπτη σήμερα, μέρα παράδοσης της εργασίας για το LFD (12:00 το βράδυ). Σε καλό βαθμό η εργασία αλλά όταν φτάνεις στο τέλος δεν μπορείς να μην αναρωτηθείς αν τελικά άξιζε τόσος κόπος. Και αυτό γιατί η εργασία αυτή πιάνει μόνο το 8% του συνολικού βαθμού (όπως και αυτή στο Computer Networking). Που άντε να πεις πως αυτή στο LFD ήταν σχετικά εύκολη. Έλα ντε όμως που η εργασία στο Computer Networking αξίζει για πολύ παραπάνω. Το ευχάριστο με αυτό το θέμα είναι ότι τουλάχιστον άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά ένα γενικό μοντέλο. Ελπίζω το Σαββατοκύριακο να έχω καλύτερα νέα.

Είναι γενικό πολύ βολικό το γεγονός ότι επέλεξα πάνω κάτω εύκολα μαθήματα για το πρώτο εξάμηνο οπότε δεν θα έχω και πάρα πολύ τρελό τρέξιμο (θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερα). Πάντως όποιος έρθει να με επισκεφθεί, θα τον πάω σίγουρα στο εργαστήριο να τον κοιμήσω μία μέρα. Να δει πως περνάω τις μέρες μου.

Θα ήθελα επίσης όσοι διαβάζουν αυτό το blog να μου στείλουν ένα mail με την ημερομηνία γέννησής τους γιατί άρχισα να κρατάω ένα ημερολόγιο που θα με βοηθήσει να είμαι τυπικός με αυτά τα πράγματα. Θυμάμαι αρκετές αλλά θα ήθελα να σιγουρευτώ για όλες. Βοηθήστε με γιατί αλλιώς δεν δέχομαι παράπονα του τύπου "Ούτε τα γενέθλιά μου δεν θυμάσαι". Οκ; Μιλημένα, ξηγημένα...

Φιλιά σε όλους.

No comments: