21.11.06

Γοργόνα πήδημα δεύτερο...

Είμαι και εγώ στο εργαστήριο και κανονίζω τα mail μου. Βρίσκω ένα mail που μου έστειλε η Ανέτα χθες με άστείες σκηνές του ελληνικού αισθησιακού κινηματογράφου και πάω να κατεβάσω τα δύο βίντεο. Είχα σκοπό να τα κάνω download και μετά να τα στείλω σε μερικά άτομα γιατί έχουν πολύ γέλιο. Έλα ντε όμως που κατά λάθος αντί να πατήσω αποθήκευση πατάω άνοιγμα του αρχείου! Και τα ηχεία στο laptop είναι ρυθμισμένα στο τέρμα. Μόλις λοιπόν κατεβαίνει το αρχείο ο υπολογιστής προσπαθεί να το παίξει αυτόματα. Αυτό που ακούγεται λοιπόν σε όλο το εργαστήριο είναι "Γοργόνα πήδημα δεύτερο...", φράση παρμένη από τα γυρίσματα αισθησιακής ταινίας κάπου εκεί στο 80 με μία γοργόνα που κάθεται σε έναν βράχο.

Γαμάτο; Γαμάτο...

Γύρισα τη γλώσσα του blog πάλι σε ελληνικά γιατί το μεγάλο κοινό μου ένιωθε ότι πρέπει να απευθύνομαι πιο άμεσα και αυτό δεν είναι εύκολο με τον αγγλικό λόγο. Επίσης, ζητώ από όλους για ακόμη μία φορά να μου στείλουν ένα mail με τα γενέθλιά τους να τα βάλω ρε παιδιά στο ημερολόγιο. Έστω, στείλτε ένα mail με τα γενέθλια των άλλων...

Φιλιά. Διάβασμα σήμερα.

2 comments:

greedy luben said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Τρελό γέλιο με το "Γοργόνα πήδημα δεύτερο"... Κρίμα που η πλειοψηφία στο εργαστήριο δεν ήταν Έλληνες...