5.11.06

Το πακέτο δεν έφτασε!

Στον 5ο όροφο του γνωστού κτιρίου έχουμε πρόβλημα. Το πακέτο δεν έφτασε ποτέ! Η ώρα είναι 02:44 και πάμε για ύπνο. Έξω φυσάει σαν να είσαι σε τυφώνα και το πακέτο δεν έφτασε ποτέ. Τουλάχιστον φοράω τζιν! Κάτι είναι και αυτό.

Ο ένας μου στέλνει μήνυμα ότι είναι στο Καπνομάγαζο, ο άλλος μου λέει να πάμε για μπύρες! Α ρε! Δεν θα τελειώσουν όλα αυτά; Θα σας δείξω εγώ! Θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε.

Η ιδέα του πάρτυ αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά στο μυαλό μου. Για το άλλο Σάββατο. Θέμα: Άγνωστο (ακόμα). Το θέμα "Topless" και "WWTS"= (White Wet T-Shirts) δεν το ήθελε κανείς. Μάλιστα η Μαρίνα μου είπε πως θα είμαστε και μόνο άντρες οπότε δεν θα το κάνω. Βοηθήστε λίγο...

Μπείτε μωρέ και στη σελίδα της φίλης μου της Ανέτ! Το καημένο δεν έχει επισκέπτες! Μπείτε λίγο να την ανεβάσετε! Έχει και μουσικούλα! Πατήστε εδώ.

Καλό βράδυ σε όλους. Από μένα και τον Νίκο.

1 comment:

Anonymous said...

update!update!
1) to site mou sto myspace einai karagamato! exei kai neo tragoudaki.....
2) to paketo eftase
h apostolh stef8hke me epituxia
3) ta matia mou exoun ginei tetragwna
4) giannh xairetismata apo th buccleuch
5) we are watching you!
anneta