1.10.06

Και το όνομα αυτής...

...κύστη κόκκγος. Η κύστη κόκκυγος δημιουργείται στους άνδρες της περιοχής της Μεσογείου, κυρίως λογω της τριχοφυίας τους. Αντιμετωπίζεται με μία μικρή χειρουργική επέμβαση ρουτίνας που διατηρεί τον ασθενή στο κρεβάτι όχι για περισσότερο από 3 ημέρες. Κατά τα άλλα, βράσε μπρόκολα. Γιατί οι τρεις μέρες έγιναν 5 μήνες ατελείωτης ενόχλησης. Ναι. Καλά το μαντέψατε όλοι, μπορείτε να πάρετε το δώρο σας από την έξοδο του μαγαζιού. Η κύστη μου είναι πάλι πίσω. Άσχημο όνομα το "κύστη". Από δω και πέρα θα τη λέω "ντοματούλα". Η ντοματούλα μου που λέτε μου θύμισε προχθές τι παθαίνει κανείς αν πάει να ξεγελάσει τον συνταγματάρχη Δανιηλίδη και να πάρει 20 μέρες άδεια παραπάνω από ότι του αναλογεί σύμφωνα με τον στρατιωτικό κανόνα. Τιμωρείται κυρίες και κύριοι από τον στρατιωτικό νόμο και είναι υποχρεωμένος να βασανίζεται εωσότου επιστρέψει αυτές τις 20 μέρες πίσω στον ελληνικό στρατό! Έλεος! Θα έρθω να υπηρετήσω 20 μέρες παραπάνω. Τέλος πάντων, ας αφήσουμε τη κωλοσυζήτηση.

Στο Εδιμβούργο όλα βαίνουν καλώς (κατά τα άλλα) και το ψιλόβροχο έχει γίνει μέρος της ζωής μας - και των ρούχων μας. Τα μαθήματα αρχίζουν να επιταχύνουν και φοβάμαι πως στις εκλογές που θα έρθω πρέπει να διαβάζω. Α! Χθες βίωσα και το πρώτο μου σημάδι "Ευρωπαϊκής συγκατοίκησης" (με Έλληνες). Χωρίσαμέ ράφια στα ντουλάπια και στο ψυγείο!!!! Χαχαχαχαχαχαχαχα. Που είσαι ρε Παπαλιά που τα ράφια μας ήταν πιο άδεια και από πιστωτική κάρτα συζήγου αφημένη για πάνω από μία ώρα στα χέρια της αιμοδιψούς συζήγου! Το δε ψυγείο μας! Μέσα στη πολυτέλεια ήταν. Χαχαχαχα. Κώστα, έπρεπε να χωρίζουμε τα ράφια ρε φίλε. Δεν το είχαμε σκεφτεί καλά! Θυμάσαι που είχαμε βρει μια λυγμένη κονσέρβα; (Ως γνωστών, οι κονσέρβες για να λήξουν θέλουν πάνω από 4 χρόνια). Χαχαχαχα. Γαμώ την Ευρώπη μου! Χαχαχαχαχαχα. Παρακάτω ενθέτω μερικές φώτο για το φιλοθέαμων κοινό. Έτσι, για το αλλατοπίπερο...

Ο Λευτέρης κι εγώ στο caves (σπηλιές ρε άξεστοι):



Το flat μου στην 70 Arden St. , Marchmond:



Ο Μπατίστ ο συγκάτοικος (αριστερά) και ο Μπατίστ ο φίλος του:


Υ.Γ. Το πιστεύετε ότι εδώ τρώνε τηγανιτή Mars; Ναι, τη σοκολάτα εννοώ. Το πιστεύετε;

No comments: