28.5.07

Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

Εχθές το βράδυ ανακάλυψα ότι έχω ένα Trojan στο laptop και γι' αυτό έχει διαλυθεί ο κόσμος τις τελευταίες μέρες με τις επιδόσεις του (όχι επειδή το έχω 4 χρόνια). Αυτό όμως δεν είναι το πρόβλημα. Το laptop το έκανα ένα format και όλα μέλι γάλα. Το πρόβλημα είναι ότι το σκουλικάκι αυτό έχει χτυπήσει και στον εξωτερικό σκληρό μου (WD 320 GB) όπου, όπως καταλαβαίνει κανείς, δεν είναι εύκολο να γίνει το format χωρίς να χαθούν τα δεδομένα.

Ακόμη και αν είχε DVD writer (που δεν έχω), θα μου έπαιρνε μερικές μέρες για να κάνω backup ότι έχω. Έτσι λοιπόν, έχουμε πάρει σβάρνα όλα τα forum (που ο θεός να μου κόβει MB και να τους δίνει bandwidth) για να βρούμε λύση. Παρ' όλα αυτά, δεν είναι τόσο εύκολο. Antivirus, registry cleaners και Windows Power Tools έχουν επιστρατευθεί στη μάχη εναντίον των Ελλήνων (και του Δούρειου Ίππου που έχουν βάλει στο μηχάνημά μου).

Το περίεργο είναι ότι είμαι (θέλω να πιστεύω) ένας από τους ανθρώπους που προσέχουν την ασφάλεια στον υπολογιστή τους. Εγκαθιστώ Firewall, παίρνω όλα τα updates, Antivirus, roll-on για τις μασχάλες, ψεκαστικό για τις μύγες. Τελικά το μόνο που κατάλαβα είναι ότι μπορεί να συμβεί και στις καλύτερες οικογένειες. Και όσο και να προσέχεις, δεν σου εξασφαλίζει τίποτα.

Συνέχεια στη μάχη λοιπόν, αλλαγή όλως των password σε όλα τα site και ο θεός βοηθός. Αν κανείς από την άλλη έχει 320 ελεύθερα GB για να μου παραχωρήσει για μερικές μέρες, ας μην διστάσει...

Υ.Γ. Καλή αρχή και στον φίλο τον Νούλο με το καινούργιο του blog. Μπορείτε να το βρείτε στα links. Ε, κοίτα λίγο πιο αριστερά. Εκεί που λέει "Links"... :P

No comments: